سوالات مهم همایش
- چه افرادی میتوانند ثبتنام کنند؟
دانشجویان، دانش آموختگان، پژوهشگران، استادان، پزشکان، داروسازان و متخصصین حوزه پزشکی، خیرین سلامت، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان، شرکتهای تجاری، شتابدهندهها و سرمایهگذاران حوزه سلامت.
- چطور باید ثبتنام کرد؟
با مراجعه به سایت همایش، ابتدا با مراجعه به بخش "ثبتنام"، پنل کاربری خود را بسازید.
- برای ثبت نام در همایش از منوی عضویت در سایت اقدام کنید
- برای ثبت نام آکادمی هوش مصنوعی، کارگاه ها و رزرو ناهار از منوی رزرواسیون اقدام کنید.
- هزینه ثبتنام چقدر است؟
ثبت نام زودهنگام (تا 18 خردادماه): دانشجویان 300 هزار تومان، پزشکان و اساتید 600 هزار تومان، سایر افراد 500 هزار تومان
ثبت نام دیرهنگام (بعد از 18 خردادماه): دانشجویان 600هزار تومان، پزشکان و اساتید 1 میلیون و 200 هزار تومان، سایر افراد 1 میلیون تومان
- هزینه ارسال و ارائه مقاله به صورت سخنرانی یا پوستر چقدر است؟
هزینه ثبت نامه در همایش که در منویی حق عضویت قابل مشاهده است، این موارد را پوشش می دهد. به مقالات ارسال شده به ایمیل پشتیبانی در صورت عدم ثبت نام در همایش ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- آیا امکان اسکان وجود دارد؟
در صورت درخواست اسکان از طریق فرم تماس با ما در سایت یا بخش تیکت پشتیبانی پنل کاربری پیغام بگذارید تا مورد شما جهت اسکان در هتل قلب بررسی گردد و نتیجه اطلاع داده شود.
- آیا امکان شرکت به صورت آنلاین وجود دارد؟
در حال حاضر شرکت در دومین همایش ملی هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی، به صورت حضوری است.
- آیا گواهینامه برای شرکتکنندگان صادر میشود؟
بله، به تمامی شرکتکنندگانی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده اند گواهی رسمی اعطا میشود.
همچنین عضویت رایگان یکساله در انجمن یوزمی نیز به تمامی شرکت کنندگان داده می شود
- امکان بازگشت هزینه ثبت نام وجود دارد؟
خیر. متاسفانه امکان برگشت هزینه برای ما وجود ندارد.
- آیا میتوان در جلسات خاص شرکت کرد یا باید برای کل رویداد ثبتنام نمود؟
جهت شرکت در همایش حتما باید ثبت نام شرکت در همایش (منوی عضویت در پنل کاربری) را انجام داد، سپس میتوان برای کل همایش یا رویدادهای خاص (منوی رزرواسیون پنل کاربری) نیز ثبتنام کرد.
لازم به ذکر است شرکت در کارگاه های همایش مشروط به ثبت نام در همایش می باشد.
- چگونه میتوانم مقاله یا چکیده خود را ارسال کنم؟
میتوانید ابتدا از طریق بخش "پنل کاربری" و منوی "اثر" اقدام کنید. سپس فایل ورد چکیده را نیز به ایمیل همایش (aimin2025.conf@gmail.com) ارسال کنید.
- الزامات همایش چیست؟
برای ثبت نام در کارگاه های همایش، ثبت نام در همایش الزامی است.
مقالات برگزیده نیز یک ارائه حضوری 8 دقیقه ای در سالن اصلی همایش در روز اختتامیه خواهند داشت.
- آخرین مهلت ارسال مقالات چه زمانی است؟
آخرین مهلت ارسال مقالات، 14 خرداد ماه 1404 است
- چند مقاله می توان فرستاد؟
هر فرد میتواند حداکثر 3 مقاله بفرستد.
- چندنفر می توانند ارائه بدهند؟
ارائه مقاله در همایش توسط 1 نفر امکان پذیر است.
- روش های ارتباط با دبیرخانه و پشتیبان همایش چیست؟
شما می توانید از طریق شماره درج شده در صفحه تماس با ما با دبیرخانه همایش در ارتباط باشید.
همچنین از طریق واتس آپ (کلیک کنید) نیز می توانید با پشتیبان همایش در ارتباط باشید.
نظرات